مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» استراتژی های سئو خارجی سایت

استراتژی های سئو خارجی سایت

سئو سایت از دو بخش سئو خارجی و سئو داخلی تشکیل شده است. استراتژی های سئو خارجی سایت، مجموعه اقداماتی است که با انجام آن می توانید رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید. 

از مهم ترین تکنیک های بهبود سایت، لینک دهی است. لینک گذاری بخش انکار ناپذیر سئو خارجی است اما همه آن نیست. 


بک لینک سازی و تولیدمحتوا

سئو خارجی به موتورهای جستجو می گوید که جایگاه شمانزد مخاطبان کجاست و تا چه اندازه در جذب مخاطب موفق بوده اید. برای گرفتن بک لینک های بیشتر باید ابتدا لینک های داخلی خود را بهبود بخشید. استراتژی های سئو خارجی سایت لازمه داشتن یک لینک سازی قوی داخلی برای سئو سایت است. 


حضور در شبکه های اجتماعی و سئو سایت

دیگر استراتژی های سئو خارجی سایت حضور در شبکه های اجتماعی و فعالیت در آنهاست. اما اینکار مستقیما در بالا رفتن رتبه و سئو سایت نقشی ندارد. فعالیت در شبکه های اجتماعی تنها می تواند به طور غیر مستقیم جایگاه سایت را افزایش دهد. 

تبادل نظر و تعامل در وبلاگ ها و انجمن ها

فعالیت در انجمن ها و وبلاگ ها با گذاشتن نظر و کامنت به طور خودکار برای شما لینک دهی به همراه ندارد اما نام تجاری شمارا به کاربران معرفی می کند. توجه به این مسئله بالا رفتن رتبه و سئو سایت را آسان تر می کند و از اصول مهم در استراتژی های سئو خارجی سایت است. 


برای سایت خود وبلاگ مهمان بسازید

وبلاگ نویسی از موثرترین راه ها برای ایجاد بک لینک است. اما اصول و روش خود را دارد. بهتر است ابتدا تفکر خود را شناسایی کنید سپس در وبلاگ پست های با کیفیت و مرتبط با صنعت خود به اشتراک بگذارید. 


شما می توانید برای ارتباط با شرکت اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده