مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه قیمت سئو برآورد می شود؟

چگونه قیمت سئو برآورد می شود؟

قیمت سئو بر اساس فاکتور های بسیار زیادی تعیین می گردد و به همین دلیل هیچ نرخ ثابت و مشخصی برای آن وجود ندارد. در ادامه روش های مختلف قیمت گذاری پروژه سئو را بررسی و به مزایا و معایب هریک اشاره خواهیم داشت. 


قیمت سئو بر اساس کلمه کلیدی

قبل از بررسی این شیوه قیمت گذاری لازم است بدانید که در سئو سایت هیچ تضمینی برای کسب رتبه یک گوگل وجود ندارد چون فاکتور های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند و می توانند نتیجه کار را تغییر دهند. برای تعیین قیمت سئو سایت بر اساس کلمه کلیدی ابتدا باید درجه سختی ان با آنالیز بسیار زیاد تعیین شود. سپس بودجه مورد نیاز برای سئو داخلی، خارجی و تکنیکال و تولید محتوا تخمین زده شود. 


قیمت پروژه سئو براساس افزایش ترافیک

اگر سئو کار تخصص کافی را داشته باشد و فردی قابل اعتماد باشد افزایش ترافیک می تواند روش مناسبی برای تعیین قیمت سئو باشد. دقت داشته باشید که در زمان بستن قرار داد باید مشخص کنید که ملاک افزایش ترافیک براساس کلمات و عبارات ارزشمند است نه هر نوع ترافیک بی ارزشی. 


قیمت پروژه سئو بر اساس فروش

مشارکت در فروش و و رشدی که کارفرما با رشد سئو سایت به دست آورده است از دیگر روش های مناسب برای قیمت گذاری سئو سایت می باشد. در این روش سئو کار یا وب مستر باید میزان فروش فعلی سایت را دقیق مشخص کند. بعد از شروع فعالیت سئو و شد صفحات و کسب رتبه برای هریک از محصولات مجددا بررسی می شود که چقدر فروش رشد داشته است. بر همین اساس نیز کارفرما باید درآمد خود را با تیم سئو تقسیم کند. 


اهوراوب با بهره مندی از کارشناسان با سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو موارد فوق و ده ها فاکتور دیگر را بر اساس نوع فعالیت و حوزه کاری سایت مورد نظر در نظر گرفته و انجام می دهد. کارشناسان این مجموعه از ابتدایی ترین مراحل تا گام های پیشرفته در سئو و بهینه سازی سایت در کنار شما خواهند بود. 


شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

09127900796

02188396574

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده