مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تاثیر رپورتاژ آگهی در پیشرفت روند سئو

تاثیر رپورتاژ آگهی در پیشرفت روند سئو

در ادامه به مهم ترین تاثیراتی که رپورتاژ آگهی می تواند بر سئو داشته باشد و حتی اشتباه در آن شرایط را بر ای جریمه گوگل نیز فراهم می کند اشاره خواهیم کرد. علاوه بر این چند نکته مهم برای کاهش هزینه های لینک سازی با رپورتاژ حرفه ای نیز معرفی می کنیم. 


نقش رپورتاژ آگهی در سئو چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از روش های لینک بیلدینگ می باشد که در آن سایت های معتبر و شناخته شد حکم معرف را برای سایت شما دارند. به عبارت دیگر سایت های معتبر که برای گوگل شناخته شده هستند با محتوای متنی که روی آنها قرار داده و به سایت شما لینک داده شده است نشان می دهد که این سایت از نظر ما معتبر است. 


برندینگ با رپورتاژ آگهی تبلیغاتی

با کمی خلاقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی می توان از آن برای برندینگ نیز استفاده کرد که تاثیر غیر مستقیم بر سئو سایت دارد. به عنوان مثال می توان در طول متن در کنار نام برند خود از سایر نام های شناخته شده در این حوزه استفاده کرد.

بهتر است برای ایجاد برندینگ و حفظ ارزش رپورتاژ در قسمت های نهایی متن به عنوان نتیجه گیری به نام برند و خدمات آن اشاره کنید.


لینک دائمی با رپورتاژ

اصلی ترین تفاوت رپورتاژ آگهی که باعث می شود تاثیر بیشتری در بهینه سازی سایت نسبت به سایر تکنیک های لینک بیلدینگ داشته باشد دائمی بودن آنهاست. رپورتاژهایی که بر روی اسیت های مختلف قرار می دهید در اغلب مواقع FOLLOW بوده و حذف نمی شوند. 


نکات مهم در رپورتاژ آگهی

حال سوال این است که چطور رپور تاژ آگهی موثر بر بهبود سئو وبسایت بنویسیم و چه نکاتی را برای انتشار آن باید رعایت کنیم؟ این کات شامل موارد زیر می شود:

1. انتخاب موضوعات جذاب و مفید برای رپورتاژ آگهی 

2. استفاده از لحن نگارشی جذاب برای مخاطب

3. انتخاب با دقت انکر تکست ها

4. استفاده از عکس و فیلم علاوه بر محتوای متنی برای رپورتاژ


شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

09127900796

02188396574



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده