بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تاثیر بازاریابی دیجیتال بر سئو سایت

تاثیر بازاریابی دیجیتال بر سئو سایت

سئو سایت و بازاریابی دیجیتال دو مقوله کاملا به هم وابسته می باشند که هر دو بر هم تاثیر مستقیم دارند. مجموعه فعالیت هایی که در این دو حوزه انجام می شوند با هم تفاوت دارند اما در نهایت می توانند بر هم تاثیر بگذارند. 


تفاوت بازاریابی دیجیتال و سئو سایت چیست؟

در سئو سایت هدف بهینه سازی سایت ها برای موتور های جستجو می باشد اما در دیجیتال مارکتینگ تمرکز اصلی بر روی برندینگ و شناخته شدن نام برند برای کاربران است.


شباهت بازاریابی دیجیتال و سئو چیست؟

شباهت کار این دو حوزه در این است که هرد تلاش می کنند کاربران سایت های فروشگاهی و شرکتی و خبری و غیره با رشد مواجه شوند. به عبارت دیگر سئو زیر مجموعه ای از سئو سایت است. 


بهبود سئو با دیجیتال مارکتینگ

حال سوال این است که چطور می توان با بازاریابی دیجیتال به بهبود سئو سایت فروشگاهی و غیره کمک کرد؟ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. افزایش ترافیک سایت از طریق سوشال سیگنال: هرچه فعالیت در این محیط ها بهتر باشد به همان اندازه سیگنال های بیشتری به گوگل ارسال شده و در نهایت می تواند بر سئو سایت شرکتی و شخصی و غیره تاثیر گذار شود. 

2. بهبود نرخ CTR با برندینگ: هر اندازه نام برند شما در گوگل بیشتر جستجو شود اعتبار آن برای موتور های جستجو افزایش پیدا خواهد کرد و در نهایت به بهبود سئو وبسایت کمک می کند. 

3. بهبود سئو خارجی با بازاریابی دیجیتال: سئو سایت شامل بخش های مختلف تکنیکال، سئو داخلی و خارجی می باشد که هریک به شیوه های مختلفی انجام می شود. با بازاریابی دیجیتال می توان ترافیک های ورودی از شبکه های اجتماعی و سایر سایت ها را بهبود داد.



شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده