بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مدت زمان طراحی سایت چقدر است؟

مدت زمان طراحی سایت چقدر است؟

مدت زمان طراحی سایت چقدر است؟ این یکی از سوالات بسیار رایجی می باشد که اغلب کارفرماها در زمان سفارش طراحی سایت از تیم طراحی می پرسند. در ادامه به اصلی ترین فاکتورهایی که مدت زمان طراحی سایت را مشخص می کنند اشاره خواهیم کرد. 


مدت زمان طراحی سایت بر اساس نوع سایت

یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهایی که مشخص می کند طراحی سایت چقدر زمان می برد نوع سایت و قابلیت های آن است. سایت شما فروشگاهی است یا شرکتی؟ چه تعداد صفحه و برگه برای سایت لازم است و...

برای مثال طراحی سایت های فروش بلیت هواپیما به دلیل استاندارد های بسیار زیاد و پیچیدگی های متعددی که در آن وجود دارد ممکن است چندین ماه طول بکشد. 


مدت زمان طراحی سایت وردپرسی با قالب اختصاصی

در طراحی سایت وردپرسی نیز تفاوت هایی وجود دارد و بر همین اساس مدت زمان اجرای آنها متفاوت است. برای مثال در برخی از سایت ها از قالب های آماده استفاده می شود و کافی است پس از نصب طراحی را انجام داد.


کافرما چقدر به تعهدات در طراحی سایت عمل می کند؟

به همان اندازه که حرفه ای و با تجربه بودن تیم طراحی سایت می تواند در تحویل سریع تر سایت موثر باشد میزان تعهداتی که کارفرما به آن عمل می کند نیز در این زمینه نقش مهمی دارد. 

 

نقش تیم طراحی سایت بر زمان تحویل کار

آیا طراحی سایت، طراحی تجربه کاری و تمام موارد دیگر توسط یک فرد انجام می شود یا تیم طراحی بر عهده گرفته است؟ تیمی که برای طراحی سایت شرکتی انتخاب می کنید چقدر در کارخود حرفه ای عمل می کنند؟ طراحی سایت در برخی از تیم های حرفه ای به دلیل تعداد زیاد پروژه ها ممکن است چندین ماه طول بکشد. 


ارتباط مدت زمان طراحی سایت و کیفیت

دنیای طراحی سایت فروشگاهی بسیار پیچیده می باشد و راه اندازی چند صفحه و برقراری ارتباط بین آنها اتمام کار نیست بلکه شروع کار است. به همین دلیل در روند طراحی سایت، برنامه نویس و طراح باید دید بلند مدت داشته باشد. 



شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب در تماس باشید:

02188396574

09127900796



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده