بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 15 روش بهبود رتبه وب سایت در گوگل بدون هزینه

بهبود رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید از مهم ترین دغدغه های وب مستر ها و مدیران سایت می باشد که می تواند تا حد بسیار زیادی بر افزایش فروش نیز تاثیر بگذارد. برای بهبود رتبه سایت یا همان بهبود سئو فاکتور های بسیار زیادی نقش دارند و برخی از آنها به عمر دامنه و میزان قدرت آن بستگی دارد و برخی را با تغییر در نحوه عملکرد می توان بهبود بخشید.


بهبود رتبه سایت در گوگل با عنوان مناسب

عنوان صفحه که در اغلب موارد تگ h1 دارد از موارد بسیار مهمی می باشد که می تواند سئو سایت را بهبود بخشد. نظرات متفاوتی درباره عنوان صفحات وجود دارد اما به جرئت می توان گفت یکی از روش ها برای عنوان نویسی قرار دادن کلمه کلیدی اصلی در ابتدای آن است. 


بهینه سازی تصاویر سایت

محتوای روی سایت تنها شامل متن نیست و تصاویر را نیز شامل می شود و به همین دلیل در بهینه سازی سایت نقش موثری دارند. تصاویر با کیفیت با حجم کم و کاملا مرتبط با موضوع محتوای سایت را انتخاب کنید. سایت هایی که تصاویر بهینه استفاده می کنند، در جستجوی عکس نیز بهبود رتبه در گوگل دارند و از این طریق ترافیک و ورودی آن با رشد مواجه می شود. 


سرعت را بهبود دهید

با استفاده از افزونه های بهبود سرعت سایت وردپرسی و سایر سیستم های مدیریت محتوا می توانید سرعت بارگزاری صفحات را بهبود بخشید. توجه داشته باشید که نه تنها سرعت کند سایت منجر به افت سئو وبسایت می شود بلکه بلکه می تواند تا حد زیادی باعث کاهش نرخ تبدیل شود. 


اهوراوب با بهره مندی از کارشناسان با سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو موارد فوق و ده ها فاکتور دیگر را بر اساس نوع فعالیت و حوزه کاری سایت مورد نظر در نظر گرفته و طراحی را انجام می دهد. 



شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده