بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» الگوریتم رنک برین چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

الگوریتم رنک برین چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

رنک برین و تاثیر آن بر سئو چیست؟ الگوریتم رنک برین یکی از پیشرفته ترین الگوریتم های ارائه شده توسط گوگل می باشد که با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین مرتبط ترین نتایج را با عبارت جستجو شده توسط کاربر مشخص می کند. 


نحوه اندازه گیری رضایت کاربر در الگوریتم رنک برین

به طور خلاصه می توان گفت، الگوریتم رنک برین به صفحاتی رتبه بهتری می دهد که موفق شده اند رضایت کاربر را با آن عبارت به دست آورند به نوعی سئو سایت قوی تری داشت باشند. 


نحوه تاثیر الگوریتم رنک برین بر سئو

با توجه به اینکه الگوریتم رنک برین تمرکز زیادی بر معنا و مفهوم محتوای سایت ها دارد و صرف وجود کلمه کلیدی به تعداد زیاد در آنها ملاک بر رتبه بندی نیست، به همین دلیل بر سئو وبسایت تاثیر زیادی دارد. با معرفی این الگوریتم آنچه منجر به بهبود رتبه یک صفحه می شود، کیفیت محتواست نه کلمات استفاده شده در آنها! 


لینک داخلی و مطالب مرتبط را فراموش نکنید

برا بهبود نرخ پرش و کمک به ترغیب کاربر برای ورود به سایر صفحات سایت استفاده از لینک های داخلی و همچنین ارائه مطالب مرتبط می باشد. سعی کنید لینک های داخلی را از یک صفحه به سایر صفحات مرتبط همان صفحه ایجاد کنید که احساس می کنید می توانند به کاربر اطلاعات مفیدی را ارائه دهند. دقت داشته باشید که لینک های داخلی به خزش بهتر خزنده های گوگل نیز کمک می کنند و بر سئو سایت تاثیر زیادی دارند. 



شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده