مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 13 ترفند افزایش امنیت سایت فروشگاهی

13 ترفند افزایش امنیت سایت فروشگاهی

افزایش امنیت سایت فروشگاهی از موارد بسیار مهمی می باشد که لازم است بیشترین توجه را به آن داشته باشید. رعایت اصول امنیتی نه تنها در اعتماد کاربر تاثیر گذار است، بلکه یکی از فاکتور های مهم در بهینه سازی سایت به شمار می رود. 

ما در گروه سئو و طراحی سایت اهوراوب در ادامه چند راهکار برای افزایش برای افزایش امنیت فروشگاه های آنلاین و افزونه های موثر در این زمینه را معرفی می کنیم.


افزایش امنیت سایت فروشگاهی با فعال سازی SSL

مسئله بسیار مهم دیگری که نباید از آن غافل شد، فعال سازی SSL می باشد. این موضوع به اندازه ای اهمیت دارد که گوگل یکی از فاکتور های مهم در نظر گرفته و می تواند تاثیر زیادی بر سئو سایت و بهینه سازی آن داشته باشد. 


تهیه نسخه پشتیبان از سایت

یکی از راهکارهای مناسب برای اینکه بعد از هک و حمله به طراحی سایت فروشگاهی به روال قبل بر گردید و فعالیت سایت را مجدد را مججد از سر بگیرید، تهیه نسخه می باشد. تهیه نسخه پشتیبان به صورت مرتب و منظم و نگهداری و ذخیره آن در جای امن از مواردی می باشد که به هیچ عنوان نباید از آن غافل شد.


استفاده از CDN برای افزایش امنیت سایت فروشگاهی

استفاده از CDN برای سایت هایی ترافیک بالایی دارند برای بهبود سرعت و همچنین افزایش امنیت ضروری بوده و می تواند تاثیر زیادی بر بهینه سازی سایت نیز داشته باشد. 


استاندارد PCI DSS

درگاه های بانکی باید بتوانند به خوبی امنیت را برای سایت های فروشگاهی فراهم کنند. بهتر است بررسی کنید که آیا سئو سایت فروشگاهی شما با استاندارد PCI DSS سازگار است یا خیر؟


شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796





فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده