بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی سایت های چند زبانه

طراحی سایت های چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه با توسعه کسب و کارها و ورود به بازار بین المللی اهمیت روز افزونی پیدا کرده است. به طوری که نه تنها سایت های فارسی زبان و ایرانی، بلکه سایت های متعلق به سایر کشور ها نیز قابلیت ارائه خدمات و سرویس ها با چند زبان را دارا هستند. 


انتخاب آسان زبان سایت توسط کاربر

در طراحی سایت دو زبانه توجه به تجربه کاربری اهمیت بسیاری دارد زیرا هرگونه پیچیدگی منجر به خروج کاربر می شود. به همین دلیل بهتر است نحوه انتخاب زبان را ساده ترین روش در نظر بگیرید. 


ترجمه استاندارد سایت

اگر تجربه استفاده از سایت های دوزبانه را داشته باشید در بالای صفحه و گاها در فوتر باکس انتخاب زبان را که در اغلب مواقع همراه با پرچم آن کشور می باشد را مشاهده کرده اید. در طراحی سایت دوزبانه توجه به تجربه کاربری اهمیت زیادی دارد چون وجود هرگونه پیچیدگی منجربه خروج کاربر می شود. به همین دلیل بهتر است نحوه انتخاب زبان را ساده ترین روش در نظر بگیرید. 


عدم انتخاب خودکار زبان

عل رغم مزایای متعددی که این روش به همراه دارد در بسیاری از مواقع می تواند منجر به نارضایتی و آسیب وارد شدن به تجربه کاربری باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم طراحی سایت چندزبانه را به گونه ای انجام دهید که زبان آن توسط کاربر به صورت دستی تغییر کند نه خودکار. 


ریدایرکت پس از تغییر زبان سایت

همانطور که اشاره شد تجربه کاربری در طراحی سایت های چند زبانه اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل باید تمام جوانب امر را این سایت ها در نظر گرفت. 


شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

09127900796

02188396574

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده