بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سئو و میزان ترافیک وبسایت

سئو و میزان ترافیک وبسایت

راهکار افزایش ترافیک سایت از جمله دغدغه های مدیران سایت می باشد که موفقیت در آن می تواند منجر به فروش بیشتر و افزایش اعتبار سایت ها شود. گروه سئو اهوراوب در ادامه بهترین راهکارها را برای افزایش ترافیک و بازدید سایت با استفاده از تکنیک های سئو را معرفی می کند. 


افزایش ترافیک سایت با محتوای سئو شده

از مهم ترین مواردی که به شدت بر افزایش ترافیک سئو سایت ها تاثیر گذار است، متن و محتوایی است که روی سایت بارگزاری می کنید. علاوه بر روان بودن متن و جذاب نوشتن رعایت اصول سئو و تحقیق کلمه کلیدی به شدت در این زمینه تاثیر گذار است. 


توجه به تاثیر عنوان صفحه در جذب ترافیک

اولین و مهم ترین چیزی که کاربران در لیست نتایج جستجو از سایت شما مشاهده می کنند، عنوان صفحه می باشد. استفاده از عباراتی از قبیل بهترین، بدترین، جدیدترین می تواند در این زمینه تاثیر زیادی داشته باشد و در سئو وبسایت به این مسئله اهمیت زیادی داده می شود. 


افزایش ترافیک سایت با صداقت

استفاده از عنوان های فریب دهنده و کاملا نامتناسب با نوع محصول و محتوایی که روی سایت قرار داده اید شاید بتواند در ابتدای راه کاربران را جلب کند اماافزای نرخ پرش در نهایت کار دستتان خواهد آمد. فراموش نکنید که رضایت کاربران مهم ترین شرط برای رتبه بندی سئو سایت ها می باشد. 


شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده